اقتصاد

واردات بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی از ابتدای تیرماه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری زنجان گفت: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به استان زنجان وارد شده است.

وی افزود: پنج هزار و۲۰۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، ۸ هزار و۵۰۰ راننده حرفه‌ای و۸۴ شرکت و موسسه حمل و نقلی در استان زنجان فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداران ضروری است، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.

علی اکبری ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی که طی روز‌های اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان زنجان داشتیم، انتظار می‌رود روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی مربوط به استان زنجان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

وی اظهار داشت: به منظور تسریع در روند حمل کالا‌های اساسی به استان زنجان اولین گروه ماشین آلات اداره کل راهداری شامل ۹ دستگاه کمپرسی ۱۰ چرخ و ۲دستگاه تریلی با ظرفیت ۳۰ تن به بندرامام خمینی (ره) اعزام شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا