اقتصاد

رفع بیش از یک هزار حادثه آب درشهر زنجان طی سه ماهه اخیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۳ هزار حادثه آب توسط این شرکت در شهرهای استان زنجان رفع شده است.

علیرضا جزءقاسمی افزود: بیشترین تعداد این حوادث به تفکیک نوع، به ترتیب در حوزه انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال رخ داده است.

وی اظهارداشت: تعداد حوادث آب در حوزه شهری و روستایی استان زنجان با ۱هزار و ۲۷۰ مورد افزایش امسال ۶۶ درصد رشد داشته است که این به دلیل اجرایی شدن دستورالعمل یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب و افزایش تعداد حوادث در اقطار خط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات می باشد که این آمار از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ قابل استناد و مقایسه می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تعداد حوادث فاضلاب در شهرهای استان نیز طی سه ماهه نخست امسال، ۱۴۲ فقره بوده است که بیشترین تعداد این حوادث مربوط به شهر زنجان می باشد.

وی تصریح کرد: امسال تا کنون ۶۷ فقره خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آبرسانی نیز به وقوع پیوسته است که شهرداری ها، پیمانکاران مربوط به ادارات و ارگانها در صدر این لیست قرار دارند.

این مسئول با اشاره به رفع بیش از ۱۲۰۰ حادثه آب درشهر زنجان طی سه ماهه اخیر گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در شهر زنجان در خرداد ماه امسال رخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا