سیاسی و اجتماعی

ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بصورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سه ماهه سال جاری بیش از ۲۶۳ هزار فقره تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان زنجان در زمینه های گوناگون پاسخگویی و پیگیری شده است.

علیرضا جزء قاسمی افزود: از این تعداد تماس ۲۵۶ هزار تماس ورودی با سامانه گویای ۱۲۲ برقرار شده است که در زمینه های مختلفی همچون قطعی، اعلام شکستگی، امور مشترکین، خرید انشعاب، خدمات فاضلاب و… بوده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان امسال تا کنون بیش از ۶۶ هزار تماس مرتبط با قطعی و بیش از ۱۳ هزار تماس مرتبط با اعلام شکستگی را پیگیری و پاسخ داده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال بیش از ۳ هزار تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ سامانه امور مشترکین برقرار شده است گفت: بیش از ۲ هزار فقره تماس نیز مربوط به سایر تماس ها و اخذ مشاوره با مرکز مپرا بوده است.

جزء قاسمی بیان داشت: طی سه ماهه سال جاری ۴۴۳ تماس مرتبط با خرید انشعاب، ۱۷۸ فقره تماس برای دریافت خدمات فاضلاب، ۱۴ تماس مرتبط با کیفیت آب و ۶۳ فقره تماس نیز مربوط به درخواست های امور مشترکین بوده است.

این مسئول با اشاره به برقراری ۸۹۵ فقره تماس مشترکین جهت شرکت در نظرسنجی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۷۹ فقره تماس نیز درخواست های صوتی مشترکین بوده است که توسط کارشناسان پاسخگویی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بصورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه ارائه می شود گفت: علاوه بر تماس های برقرار شده با سامانه ۱۲۲ بیش از ۳۴ هزار تماس مستقیم نیز توسط اپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پاسخگویی و پیگیری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا