فرهنگ و هنر

جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در زنجان

جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته ملی کودک روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را در محل جاده گاوازنگ جنب نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزارخواهد کرد.

کودکان در ویژه برنامه شاد و مفرح جشن بادبادک‌ها که با هماهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان صورت گرفته بود با خوشحالی شرکت کردند.

جشن بادبادک‌ها از برنامه‌های ویژه کانون پرورش فکری است که هر ساله در هفته ملی کودک به اجرا درمی‌آید و امسال نیز این برنامه طبق روال هر سال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و حضور گسترده کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کارگاه بادبادک‌سازی، کارگاه نقاشی از جمله کارگاه‌هایی خواهد بود که مربیان کتابخانه‌های سیار و کانون در این برنامه به مشتریان خاص خود عرضه خواهند کرد.

نکته جالب توجهی در این ویژه برنامه حضور والدین در کنار کودکان و نوجوانان خود خواهد بود که به یاد دوران بچگی، کودک درون خود را زنده ‌خواهند کرد و به شعار هفته ملی کودک با عنوان «حال خوش کودکی، حال خوشزندگی» تحقق خواهند بخشید.

امید است این ویژه برنامه مورد استقبال کودکان و نوجوانان و همچنین والدین این عزیزان قرار بگیرد.

 

جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در زنجان
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا