اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است

استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان آیت الله ” علی خاتمی ” در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور استاندار، رئیس پلیس استان ، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و شماری از دیگر مسوولان استان برگزار شد، افزود: همه جامعه نیازمند امنیت هستند و نیروی انتظامی بطور شبانه روز در راستای تامین امنیت، آسایش و آرامش خاطر مردم، تلاش وافر می کند که این قابل تقدیر و تحسین است.

وی، امنیت را مقوله ای بسیار مهم خواند و با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه هستید، اظهار داشت: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حضور به موقع پلیس درصحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست وبیان داشت : مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمت گذار اعتماد دارند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ،  انسانهای سالم با مشاهده نیروی انتظامی، احساس آرامش و امنیت کرده و مجرمین و خطاکاران نیز دچار اضطراب شده و ترس جانشان را می گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود به خروج فلاکت بار آمریکا از افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکای جهانخوار و سلطه طلب، ۲۰ سال قبل به منظور مبارزه با تروریسم و طالبان، پای در این کشور گذاشت و هزاران انسان بی گناه را کشت و زیرساخت‌های آن را خراب کرد و با آن همه جنایت و ویرانی به بار آورده، این کشور را تحویل طالبان داد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه خروج توام با شرمندگی و فلاکت بار ارتش غاصب و جهنمی آمریکا از افغانستان، برای این کشور سلطه جو پایان خوشی نخواهد داشت، افزود: امید است جهان با افول آمریکا از دست این غاصبان، نجات یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: هر جا ناامنی، شرارت و جنایت در گوشه و کنار جهان می بینیم دست آمریکای جهانخوار به طور مستقیم یا غیرمستقیم در آن دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا