سیاسی و اجتماعی

توزیع بسته لوازم التحریر به بین دانش آموزان کم برخوردار بهزیستی

توزیع بسته لوازم التحریر به بین دانش آموزان کم برخوردار بهزیستی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان از توزیع ۳۷۰ بسته لوازم التحریربه ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان شامل هفت قلم لوازم التحریر و یک عدد کوله مدرسه به دانش آموزان تحت پوشش این اداره خبر داد وگفت : بهزیستی آماده دریافت کمکهای مردمی در جهت تامین لوازم التحریرو تبلت برای دانش آموزان نیازمند و کودکان کار است.
رزاق منافی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۹۸۴ دانش آموز و ۱۱۲ دانشجو تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان هستند که شهریه کلیه دانشجویان در ترم بهار پرداخت شده است و ۳۵ دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست هم در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند .
این مسئول با اشاره به اینکه کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد، یادآور شد: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار متاثر از کرونا و هزینه‌های بسیار بالای تهیه لوازم‌التحریر و تبلت جهت آموزش مجازی دانش آموزان، امسال اهتمام جدی تری برای تهیه لوازم تحصیلی صورت گرفته است.
منافی خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۹۱۵۶۴۵۰ و شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱۱ نزد بانک توسعه تعاون حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان زنجان واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا