علم و فناوریاخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برگزاری مدارس با تعداد دانش آموزان کمتر از ۲۰ نفر به صورت حضوری

برگزاری مدارس با تعداد دانش آموزان کمتر از ۲۰ نفر به صورت حضوری

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،حسن مظفری اظهار داشت: با هماهنگی ستاد کرونا، مدارس دور افتاده با تعداد دانش آموزان کمتر از ۲۰ نفر به صورت حضوری برگزار می شود، چون در بسیاری از این مناطق  امکان دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی میسر نیست،  و به دلیل دوری راه  دسترسی به درس نامه ها به سختی اتفاق می افتد.

وی همچنین اظهار داشت: با هماهنگی علوم پزشکی در پایگاه های متمرکز ۸۲% همکاران واکسینه شده اند، همچنین به تعدادی از همکاران در مراکز دیگر از انواع واکسن ها تزریق صورت گرفته   که در مجموع حدود ۹۰% درصد همکاران شاغل در استان از واکسن استفاده کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: سازماندهی همکاران برای شرایط بازگشایی حضوری انجام شده است. مطلوب آموزش و پرورش این است که تمامی مدارس حضوری باشد، اما می بایست امنیت بهداشتی مدارس تامین شود بیشترین تعداد کلاس ها حداکثر با حضور ۱۵ نفر برگزار و فاصله گذاری اجتماعی در کلاس ها حتما رعایت خواهد شد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص سوالی در مورد نرم افزار شاد پاسخ داد؛ شاد با رفع ایرادات و معایب گذشته و با هماهنگی های لازم آماده بهره برداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا