اقتصاد

پرداخت بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندم کاران استان زنجان

پرداخت بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندم کاران استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیراداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید گندم گفت: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان زنجان از مرز ۷۰ هزارتن گذشت ولی اله زمانی مدیر کل غله استان خریداری می شود.

ولی اله زمانی افزود: بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندم کاران استان با پیگیری های مقامات استان و مسئولین اداره کل پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: کشاورزانی که تا پایان روز کاری ۲۳ مرداد اقدام به تحویل گندم خود به مراکز خرید و ذخیره سازی استان  نموده اند وجه گندم خود را دریافت کرده اند.

مدیراداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد:هم اکنون ۳۷ مرکز خرید فعال بوده و تنها در ۲۰ مرکز خرید کشاورزان محترم اقدام به تحویل گندم می نمایند و خرید در استان بر اساس وضعیت موجود وبرخی از مسائل تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت .

زمانی بااشاره به تخصیص شکر و برنج برای ایام محرم و صفر گفت: شکر و برنج برای ایام محرم و صفر برای هیئت های عزاداری استان از انبارهای تخصیص داده شده است.

ولی اله زمانی افزود: براساس طرح ویژه ایام محرم و صفر برای شبکه هیئت ها ی مذهبی،تکایا،مساجد،خیرین و… مجوز فروش مقدار ۵۰۰ تن برنج و ۴۰۰تن شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان داده شده  و مراتب به دستگاه های ذیصلاح توسط اداره کل ابلاغ گردیده است.

وی اظهار داشت: مجوز فروش تا پایان صفراعتبار لازم برای جذب را داردزمانی افزود فرآیند رسیدگی به درخواست های مساجد و هیئت های مذهبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، خیریه ها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادها متقاضی با مسئولیت دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار استان می باشد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا