اقتصاد

واگذاری ۸۹ اشتراک رایگان گاز در زنجان

واگذاری ۸۹ اشتراک رایگان گاز در زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از واگذاری۸۹ اشتراک رایگان گاز به مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.

موسی احمدلو افزود: در سال گذشته ۴۴ انشعاب گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)؛ ۲۱ انشعاب گاز به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و ۱۹ انشعاب به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ۵ انشعاب گاز به مساجد روستائی و حسینیه ها به صورت رایگان ارائه شده است.

وی اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به رفع محرومیت‌ های استان و توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می شود، افزود: مدد‌جویان نهاد‌‌های حمایتی درصورتی که تا کنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گازمنطقه؛ در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز فقط برای یکبار استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا