فرهنگ و هنر

اجرای طرح تابستانه کتاب با مشارکت ۷ کتابفروشی

اجرای طرح تابستانه کتاب با مشارکت ۷ کتابفروشی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای طرح تابستانه کتاب با مشارکت ۷ کتابفروشی خبر داد.

محمدربیع احمدخانی اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از ۹ تا ۱۵ مرداد در کتابفروشی های مجری طرح در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد:طرح تابستانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی‌های سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی‌ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی می‌شود

وی گفت:  ” کتابکده فرهنگ ” در چهار راه انقلاب، “پاتوق کتاب” جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، کتابفروشی های ” مهدیس”، ” شهر کتاویب”  و “منهاج ” در خیابان سعدی وسط، “حوض نیلی” در میدان ولیعصر، “فرهنگان” در بنای قدیمی ایستگاه راه آهن زنجان کتابفروشی‌های مجری طرح ” تابستانه کتاب ۱۴۰۰ ” در شهر زنجان هستند.

احمدخانی به جزئیات اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: همچون فصول قبلی سقف خرید برای هر خریدار در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه‌شده در کتاب‌فروشی را شامل نمی‌شود، گفت: کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

احمدخانی افزود: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند؛ اما کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌ نشده‌اند، مشمول طرح نمی‌شوند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا