علم و فناوری

افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان در زنجان به صورت مجازی

افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان در زنجان به صورت مجازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛محمدرضا انصاری ضمن اعلام این خبر، افزود: این افتتاح با حضور سرهنگی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مجازی، بطحایی ریاست سازمان سما، فیروزفر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف توانمندسازی دانش آموزان در جهت دستیابی به تجربه عملی کارآفرینی در مقیاس کوچک، تقویت نگرش خلاقیت، تقویت حس کنجکاوی، پرسشگری، تقویت احساس خودباوری و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شروع به کار کرده است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط با همسالان و بزرگسالان، مهارت همکاری کردن در تیم و پذیرش مسئولیت، مهارت حل مسئله و مهارت‌های پژوهشی، استفاده از ابزارها، پرورش مهارت رویارویی شجاعانه با تغییرات و دنیای جدید و کسب مهارت یادگیری از دیگر اهداف باشگاه کارآفرینان نوجوان است.

انصاری در خاتمه تصریح کرد: هدف اصلی باشگاه شناسایی استعداد دانش آموزی و تقویت این مهارت‌ها و استعداد توسط رهیارها به دانش آموزان طی یک دوره دو ساله آموزش داده خواهد شد. در حال حاضر باشگاه با ۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس سما ،فعالیت خود را آغاز بکار کرده و کلیه دانش آموزان استان در این رده سنی می‌توانند عضو باشگاه کارآفرینان نوجوان استان باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا