فرهنگ و هنر

لزوم احداث و تجهیز ساختمان دفترمنطقه ای خبر در قیدار

لزوم احداث و تجهیز ساختمان دفترمنطقه ای خبر در قیدار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛همزمان با ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار ائمه جمعه قیدار، سجاس، گرماب، نور بهار و زرین رود به همراه سرهنگ لطیفی، فرمانده سپاه این شهرستان با حضور در صدا و سیما با رئیس رسانه استانی دیدار و گفتگو کردند. مدیر کل مرکز در این دیدار که برخی از معاونان مرکز هم حضور داشتند خبررسانی را یکی از رگهای مهم و حیاتی جامعه و تأمین کننده نیاز انسان به اطلاعات دانست و افزود: شهرستان خدابنده از جوانب مختلف دارای ظرفیتهای بالقوه فراوانی برای پیشرفت و توسعه می باشد که می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد .

لطیفی حضور موثر رسانه در لایه های مختلف جامعه را یکی از عوامل مهم و موثر در ایجاد پویائی و تحرک عنوان کرده و افزود: رسانه بالاخص صدا و سیما با توجه به فراگیر بودن آن می تواند نقش بسیار مهمی را در این عرصه ایفا نموده و محرک های لازم برای ایجاد زیر ساختهای توسعه هر منطقه را فراهم کند.

وی ایجاد دفاتر خبری فعال و گسترش حضور موثر صدا و سیما در سطح شهرستان های استان را یکی از مهمترین اهداف رسانه ملی و استانی در جهت توسعه استان بر شمرد و گفت : شهرستان خدابنده نیز به عنوان یکی از مهمترین شهرستانهای استان در رأس این هدف گذاری کلان رسانه استانی بوده و وجود دفتر خبری با زیرساخت ها و تجهیزات خوب و مناسب می تواند به رسانه استانی در شناساندن و معرفی ظرفیت های بالقوه شهرستان کمک شایانی نماید.

رئیس رسانه استانی در ادامه خواستار توجه ویژه و عزم جدی مسئولین شهرستان برای احداث و تجهیز ساختمان دفترمنطقه ای خبردر قیدار شد.

امام جمعه شهرقیدار هم در این دیدار  ضمن ادای احترام به روح شهید صارمی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی با قدردانی از رویکرد جدید صداوسیمای استان در توجه جدی به شهرستانها گفت : در شهرستانهای استان پتانسیلهای فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارد که در صورت توجه ویژه و برنامه ریزی مدون می توانند در راستای پیشرفت و توسعه استان موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی نقش صدا و سیما را در رشد و بالندگی استان غیرقابل انکار دانست و تأکید کرد : رسانه استانی با عنایت به گستردگی و جایگاه خوب در بین مردم می تواند در این راستا قدمهای مثبتی بردارد.

در ادامه سایر ائمه جمعه شهرهای خدابنده نیز با تشکر از حضور مدیرکل صداوسیما در این شهرستان و نگاه مثبت رسانه استانی به ظرفیت شهرستانها در سال های اخیر  و حضور و نمود خوب و موثری در شهرستانها و پخش مطالبات برحق و اخبار شهرستانها تشکر کردند .

سرهنگ لطیفی فرمانده سپاه خدابنده هم با اشاره ضرورت ساخت و تجهیز ساختمان دفتر خبری این شهرستان گفت : وجود این ساختمان برای انسجام بخشی به فعالیتهای رسانه ای صداوسیما در منطقه بسیار مهم و حیاتی است و در این راستا تلاش می کنیم از تمام ظرفیتهای شهرستان برای اجرای این پروژه با کمک و همیاری همه ادارات شهرستان بهره گیری نماییم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا