اخبار ویژهاقتصاد

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه سبزه میدان تا پایان آبان ماه

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه سبزه میدان تا پایان آبان ماه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ شهردار زنجان در خصوص پروژه سبزه‌میدان گفت: برنامه‌ریزی بر این است که ضلع جنوبی خیابان زینبیه تا آخر آبان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد و بقیه که کارهای مربوط به میدان ضلع شمالی و نازک‌کاری ساختمان است در فرصت مناسب انجام شود.

حبیب یگانه با بیان اینکه مبلغ قرارداد پروژه سبزه‌میدان ۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود، اظهار داشت: به دلیل تغییراتی که وجود داشته ۲۵ درصد مازاد بر قرارداد، ابلاغ شده و ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز ترک تشریفات برای خود پیمانکار از شورای شهر درخواست کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: به دلیل افزایش حجم قرارداد و تاخیرهای مجازی که پروژه دارد، صورتجلسه‌ای بین پیمانکار و مشاور پروژه تنظیم شده که قرارداد اجرای طرح سبزه‌میدان تا پایان سال جاری تمدید شود.

یگانه افزود: غیر از این قراداد، یک قرارداد کارهای تکمیلی نیز وجود دارد که با احتساب مجموع قراردادها با قرارداد تکمیلی حدود یک سال زمان برای تکمیل کل پروژه سبزه‌میدان نیاز است که امیدواریم کارهای آن هرچه سریع‌تر انجام شود.

شهردار زنجان در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد که پروژه سبزه‌میدان به صورت فاز به فاز، افتتاح شود، گفت: برنامه‌ریزی بر این است که ضلع جنوبی خیابان زینبیه تا آخر آبان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد و بقیه که کارهای مربوط به میدان ضلع شمالی و نازک‌کاری مربوط به ساختمان است در فرصت مناسب انجام شود.

وی در خصوص بازگشایی محور پادگان با بیان اینکه در این پروژه نیز ۳ قرارداد داریم، اظهار کرد: حداکثر زمانی که بنیاد مسکن استان برای اجرای سردرب پروژه دارد ۴ ماه است که اکنون بیش از یک ماه از زمان ابلاغ قرارداد، سپری شده است.

یگانه ابراز کرد: امیدواریم تمام قراردادهایی که برای احداث معابر و دیوارکشی محور پادگان است در فصل عمرانی امسال به اتمام برسد و شاهد بازگشایی این محور باشیم.

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه سبزه میدان تا پایان آبان ماه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا