سیاسی و اجتماعی

امور مشترکین آماده پاسخگویی و راهنمایی زنجانی هاست

امور مشترکین آماده پاسخگویی و راهنمایی زنجانی هاست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛  مدیرعامل گاز زنجان گفت: با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، امور مشترکین گاز زنجان آماده پاسخگویی و ارائه هر نوع راهنمایی برای بهره مندی مشترکین از خدمات غیرحضوری این شرکت است.

موسی احمدلو با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ افزود: صدور قبوض پیامکی گاز بدون کارمزد و رایگان است.

وی با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکین خانگی و تجاری ابراز داشت: در حال حاضر تمامی مشترکین می‌توانند از روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت برای پرداخت قبوض گاز استفاده کنند.

مدیرعامل گاز زنجان با یادآوری اینکه مشترکین زنجانی با ارسال “شماره اشتراک ۵ رقم سیاه کنتور” می توانند از کارکرد خود مطلع شوند؛ تصریح داشت:

برای ثبت شماره موبایل: شماره اشتراک*۱

حذف شماره موبایل: شماره اشتراک* OFF

ثبت کد پستی: شماره اشتراک۷ کد پستی

و دریافت آخرین بدهی: ارسال شماره اشتراک؛ به ۲۰۰۰۱۳۱۹۴ اقدام کنند.

احمدلو با اشاره به اینکه به هنگام تایپ اعداد کیبورد باید به زبان لاتین باشد، اظهار داشت: مشترکین عزیز می توانند برای دریافت راهنمایی خدمات غیر حضوری؛ تعویض، تست و تسویه کنتور با شماره ۳۳۱۴۶۳۷۱؛ حسابداری فروش و تایید کارکرد: با ۳۳۱۴۶۵۳۳، اشتراک پذیری و تغییر نام با ۳۳۱۴۶۴۳۴ و کنتورخوانی و ارقام کنتور با شماره ۳۳۱۴۶۴۱۶ تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با یادآوری اینکه مشترکین می توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان زنجان، به آدرسwww.nigc-zanjan.ir نرم افزار اندرویدی این شرکت را دانلود کنند؛ افزود: همچنین؛ اپلیکیشن گاز زنجان قابل ‌نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه بوده  و  مشترکین  محترم  می‌توانند  برای دریافت  خدمات  الکترونیکی  و  امکانات  خدماتی  بیشتر،  به آدرسzanjan.artadata.ir  مراجعه و به سادگی از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا