سیاسی و اجتماعی

معاونین سیاسی استانداری زنجان معرفی شد

معاونین سیاسی استانداری زنجان معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان که به منظور تکریم و معارفه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، معاونت سیاسی را مسئولیتی خطیری دانست و گفت: این معاونت بواسطه ماموریت های کاری فراوان از قبیل مسئولیت در برگزاری انتخابات تا ارتباط و تعامل با احزاب، سمن ها، محوریت شورای تامین و سایر حوزه ها که دارد، مسئولیت خطیری است، لذا فرد منتخب این مسئولیت باید هم از توانمندی های مدیریتی و هم توانایی های علمی لازم برخوردار باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر فردی که برای مسئولیت معاونت سیاسی استانداری انتخاب می شود در درجه اول از سلوک معنوی و اخلاقی و تقوا برخوردار باشد می توان امیدوار بود که سلوک سیاسی هم داشته باشد و با تجربه و خوشنامی خود، مورد وفاق همگان خواهد بود.

مقام عالی استان تصریح داشت: سیاست اگر با اخلاق و معنویت همراه باشد موجب کمال خواهد شد و در غیر اینصورت به ابزاری برای دنیاطلبی افراد مبدل می شود.

استاندار زنجان به توصیف سایر ویژگی های اخلاقی مورد نیاز برای انتخاب مسئولین در نظام جمهوری اسلامی بویژه جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پرداخت و گفت: فرد مسئول در این جایگاه علاوه بر شجاعت، به تدبیر، اعتقاد به مبانی اسلامی و اخلاق و تقوا نیاز دارد.

افشارچی ادامه داد: پذیرش مسئولیت در چنین شرایطی دشوار است ولی هرکس عاشقانه پا در این راه بگذارد با عنایات الهی پشتیبانی خواهد شد.

مدیر عالی اجرایی استان با تاکید بر اینکه مسئولین باید کسب رضایت الهی را مدنظر داشته باشند، افزود: جلب رضایت خداوند در امتداد کسب رضایت عامه مردم است نه فقط خواص و گروه خاصی در جامعه و مسئولین باید فقط باید از خدا بترسند و اگر برای رضایت خداوند کار کنند قطعا در ادامه به رضایت مردم هم دست خواهند یافت.

استاندار زنجان در این جلسه از حُسن خلق، ادب و تدبیر خدابخش مرادی نافچی در مسئولیت خطیر معاونت استانداری زنجان تقدیر و ابوالفضل رفیعی را بعنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب و معرفی کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا