اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

ثبت بیش از ۲۰ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۱۱  

ثبت بیش از ۲۰ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۱۱

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛  مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: ۲۰ هزارو ۱۸۲ تماس درخواستهای مردمی در سامانه ۱۱۱ “سامد” مربوط در دهمین سفر رییس جمهوری به زنجان، طی روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان جاری ثبت شده است و شهروندان مطمئن باشند موارد، به دقت ضبط و ثبت شده است.

حسین همپا افزود: تعداد زیادی نامه مکتوب درخواست های مردمی نیز در استانداری زنجان وصول شده که پس از رفع نواقص، توسط کاربران در سامانه ثبت می شود و موارد دیگر نیز در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی های قبل از سفر مبنی بر اینکه درخواست های مردمی از رییس جمهوری فقط از طریق تماس تلفنی ارایه شود، اما شمار زیادی نامه مکتوب نیز ارسال شده است که  جداسازی و ثبت نامه های مکتوب کار را به سختی پیش می برد، بطوریکه ۲۸۰ کاربر سامانه پس از اتمام سفر رییس جمهوری ( شامگاه پنجشنبه) از روز جمعه کار ثبت نامه ها را آغاز کرده اند و موظفند تا روز یکشنبه  نسبت به تعیین تکلیف نامه ها اقدام کنند و در نهایت ثبت آنها به نحو مطلوبی انجام گیرد.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر کاربران در ۲ شیفت کاری صبح و بعدازظهر نسبت به تماس نامه های مکتوب دارای نواقص اقدام می کنند، که برای اطمینان بیشتر سه بار این این روند را انجام می دهند تا مخاطب پاسخگو  باشد تا موارد مد نظر به دقت ثبت شود.

همپا با تاکید بر اینکه از هم استانی ها درخواست می شود، نسبت به تماس کاربران پاسخگو باشند، افزود: در غیر اینصورت نمی توان کاری کرد، چرا که موارد پس از طبقه بندی به مراجع و دستگاههای ذی صلاح ارجاع داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: نامه های مکتوب پس از دریافت، بازگشایی و رفع نواقص شده و پس از تماس با فرد درخواست کننده برای رفع ایرادات، در سامانه مربوطه ثبت و در نهایت پس از ساماندهی به ارگان های متولی امر ارسال می شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه در زمان حاضر با توجه به اتمام سفر رییس جمهوری هیچ نوع درخواست مردمی دیگر ضبط و ثبت نمی شود، اضافه کرد: روز گذشته و با کسب اجازه از نهاد ریاست جمهوری و نامه های مکتوب ارسالی از سایر شهرستانهای استان نیز به استانداری رسید تا فرآیند آنها به دقت انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه تلاش دارد باتمامی همت و توان خود، همه موارد درخواستی ارجاعی را تا آخرین مورد ثبت کند و این موضوع مهم را مورد توجه خود قرار داده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا