سیاسی و اجتماعی

اجرای طرح اطعام غدیر و احسان علوی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، بر اساس برنامه ریزی انجام شده در استان زنجان همزمان با دهه امامت و ولایت وعید سعید غدیر خم طرح اطعام غدیر و احسان علوی به منظور بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در استان زنجان اجرا می شود.
روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک دهه امامت وولایت، با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی این نهاد در دهه امامت وولایت وعید سعید غدیرخم، گفت: عید سعید غدیر فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد وحدت، همدلی در جهت دستگیری از نیازمندان وعمل به سیره علوی در خصوص کمک به ایتام ونیازمندان است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در استان زنجان همزمان با دهه امامت و ولایت وعید سعید غدیر خم طرح اطعام غدیر و احسان علوی به منظور بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در استان زنجان اجرا می شود.
صالحی ادامه داد: به منظور زمینه سازی برای مشارکت حداکثری خیران نیکوکار در اطعام نیازمندان ومددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم وبسته های معیشتی در بین خانواده های ایتام و نیازمند در دهه امامت و ولایت اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم خیر و نیکوکار استان در برنامه های اجرایی این نهاد تصریح کرد: خیران نیک اندیش به صورت غیر حضوری از طریق کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ و یا از طریق ۱۸۲ مرکز نیکوکاری فعال و دفاتر کمیته امداد در سطح استان در اطعام ایتام ونیازمندان در این روز بسیار با عظمت سهیم شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا