سیاسی و اجتماعی

استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری ضروری است

استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری ضروری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان در جلسه هم اندیشی با موسسات خیریه در ارتباط با پویش خانه های گرم و تامین ۸۰۰ بخاری برای جامعه هدف بهزیستی در سطح استان، گفت: موسسات خیریه بهزیستی حامی نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی هستند و اعتماد مردم به آنها سرمایه ای عظیم جهت ایفای نقش حمایتگری در جامعه است .

محمد محمدی در این نشست گفت: کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک های خیرین به جامعه هدف بهزیستی نشان از اعتماد کامل خیرین به بهزیستی است و استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

مدیرکل بهزیستی  با بیان اینکه جامعه هدف و تحت نظر این سازمان نیازهای متعددی مثل معیشت، مسکن و اشتغال دارند، گفت: با توجه منابع مالی محدود و شرایط سخت اقتصادی، زندگی برای بسیاری از این افراد سخت شده است و بهزیستی یکی از نهادهای متولی در حوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام ماموریت های خود به کمک خیرین نیاز داشته و افراد خیراندیش نقش مهمی در موفقیت این سازمان داشته اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته، خیرین در امر ساخت خانه، اشتغال و نگهداری مددجویان تحت پوشش بهزیستی کمک‌های خوبی کردند که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این کمک‌ها باشیم.

محمدی ضمن اشاره به اهمیت جهت دهی، هماهنگی و تعامل با تمامی نهادهای حمایتی در این پویش، گفت: بسیج همگانی باعث می شود در بحث جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم، تقسیم کار و تعیین محدوده ها با تعامل و هماهنگی خیلی بهتری صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در راستای موفق بودن هر چه بیشتر این پویش، بهره گیری از تمامی ظرفیت های مردمی اعم از اصناف و بازاریان، شرکت ها و کارخانه های تولیدی، گروه های جهادی بسیج و نهادهای حمایتی و تعامل با آنها، فعال سازی تمامی نیکوکاران و هیئت های مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، اقدامات رسانه ای و تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، پوشش خبری، مصاحبه، با هدف آگاهسازی و اطلاع رسانی در جذب کمک های خیرین استان موثراست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا