سیاسی و اجتماعی

اعلام آمادگی شهرداری در برابر بارش برف و باران

اعلام آمادگی شهرداری در برابر بارش برف و باران

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان صفی‌اله کرامتی در حاشیه مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه هفته گذشته شاهد بارش رحمت الهی و برکات زیادی در روستاها و شهرها بودیم، اظهار کرد: معمولاً سال‌های گذشته غافلگیر می‌شدیم که امسال این اتفاق نیافتاد.

وی با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم که در روزهای برفی از سفرهای از غیر ضروری خودداری کنند، افزود: شهرداری با این مانور اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم در روزها و ماه‌های آتی شاهد نزولات جوی باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان از اضافه شدن ماشین آلات سنگین و پیشرو در راهداری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل بانک اطلاعاتی تمام ماشین آلات معادن، ارتش تیپ ۲۱۶و سپاه در مواقع بحران به کمک مدیریت بحران می‌آیند.

کرامتی به کمبود تجهیزات آتش نشانی زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر آتش نشانی نردبان ۳۶ متری دارد که برای طبقات بالا حتماً نیاز به نردبان بلندتری وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید ساختمان‌های بلند مرتبه را به تجهیزات ایمنی مجهز کند چرا که آتش در ۵ دقیقه اول خاموش می‌شود اما در ۲۰ دقیقه بعد باید از ادامه آتش سوزی جلوگیری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا