اقتصاد

وضیعت مطلوب استان زنجان در حفاظت از اراضی ملی

وضیعت مطلوب استان زنجان در حفاظت از اراضی ملی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ایرج خانی پور در آئین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان در سالن شهید داود احمدی در محل اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: طبق گزارش ارائه شده در استان زنجان حفاظت از اراضی ملی توسط یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش شبانه روی پلیس تامین رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: باید رضایتمندی را به مردم به ارمغان بیاوریم و در این میان یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان زنجان باید برای دفاع و حراست از اراضی ملی مدیریت لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه زمین خواری و کلاهبرداری زمین و مسکن از معضلات و مشکلات اساسی است، متذکر شد: عملکرد و برخورد پلیس نشان می‌دهد که برای جلوگیری از زمین خواری و کلاهبرداری و تصرف عدوانی باید هوشیاری بیشتر به خرج داد و در استان هم این مهم اتفاق افتاده است.

وی گفت: عملکرد ما در پلیس امنیت اقتصادی و برخورد پلیس پیشگیری در رسیدگی به پرونده‌های زمین خواری و کلاهبرداری تشکیل شده نشان می‌دهد مجرمین کمتر به سمت زمین خواری حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه روند کاهشی تشکیل پرونده‌های کلاهبرداری و زمین خواری در استان زنجان را نسبت به سالهای گذشته را شاهد هستیم، گفت: این آمار نشان می‌دهد یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان بسیار فعال و پویا است.

خانی پور بر لزوم تقویت همکاری و ارتباط بین یگان‌های انتظامی تاکید کرد و ادامه داد: باید این همکاری‌ها مدیریت شود و همه پای کار باشند.

وی گفت: باید فرمانده جدید این یگان از تجربیات فرمانده یگان سابق استفاده کند تا بتوانیم در حفاظت از اراضی ملی شرمنده مردم نباشیم و فرمانده جدید انتخاب شده این یگان در استان یک افسر بسیار جوان، توانمند و پویا است.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله تیموری فرمانده سابق یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان تقدیر و مهدی باقری به عنوان فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا