اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

فرمانداران محور هماهنگی و سیاست‌گذاری هستند

فرمانداران محور هماهنگی و سیاست‌گذاری هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان طارم با بیان اینکه اگر با نگاه مدیریتی به وظایف شورای اداری توجه کنیم، فلسفه وجودی همه دستگاه‌های اجرایی، پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان حوزه مسؤولیتی در سطح ملی، استانی و شهرستانی است، اظهار کرد: بر حسب همین فلسفه، ماموریت‌ها تعریف می‌شود که در نتیجه باید نیاز را شناسایی و ساز کار پاسخ‌گویی به این نیاز را ارائه کرد.

خدابخش مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه به لحاظ مدیریت سازمانی، وظیفه مسؤولان خدمت بوده و از نگاه ارزشی و دینی نیز فلسفه حضور مدیران همین خدمت به مردم است، افزود: بهترین نعمت برای مدیران، خدمت به مردم و نیز پاسخگویی عالمانه و مدبرانه به نیاز مخاطبان در راستای حل مشکلات مردم است.

وی اظهار کرد: امروز در استان زنجان برای ایجاد امنیت، برخی بزرگ‌ترین سرمایه، یعنی جانشان را از دست دادند که بدون شک ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مهر تاییدی بر این موضوع است تا خدمت بی‌منت برای مردم داشته باشیم.

مرادی‌نافچی با یادآوری همراهی مردم در این شرایط سخت، خاطرنشان کرد: مردم در همه شرایط همیشه کمک‌حال و همراه مسئولان بوده و فلسفه سازمانی مسئولان این است که خدمت‌گزار صادق مردم باشند، هنر مسئولان این است که مسائل و مشکلات را شناسایی و خدمت را به خوبی ارائه دهند تا نارضایتی ایجاد نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، مسئله مهم در استان موضوع  کرونا است. میزان پوشش واکسیناسیون در استان قابل قبول است و اگر مدیریت نشود، وارد پیک ششم خواهیم شد که می‌طلبد توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان به این موضوع شود.

وی با بیان اینکه اخلاق باید در نظام اداری و سیاسی کشور نهادینه شود، افزود: فرمانداران محور هماهنگی و سیاست‌گذاری است که فرماندار قبلی به نحو احسن وظایف خود را انجام داد. فلسفه جلسه تودیع و معارفه این است که از تلاش‌های فرماندار قبلی قدردانی می‌کنیم.

مرادی‌نافچی یادآور شد: اگر وحدت، انسجام و بهره‌گیری از توانایی‌ها و ظرفیتها به خوبی صورت گیرد، در مسیر توسعه و پیشرفت خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا