فرهنگ و هنراخبار ویژه

رونمایی از اپلیکیشن خط خون با موضوع زندگی شهدا

رونمایی از اپلیکیشن خط خون با موضوع زندگی شهدا

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان نشست رسانه ای کمیته علمی پژوهشی کنگره۳۵۳۵ شهید استان زنجان صبح امروز با اصحاب رسانه با اشاره به برپایی همایش علمی پژوهشی کنگره۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: توفیق شده است که مسئولیت علمی و پژوهشی بزرگداشت۳۵۳۵ به دانشگاه آزاد اسلامی زنجان محول شده است .

علیرضا فیروزفر افزود: در جلسات مختلف با نمایندگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان صورت گرفته شد مقرر گردید که فعالیت‌های کمیته‌ در قالب یک همایش برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به فعالیت این کمیته اظهار داشت: یکی از وظایف محول شده این کمیته حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی است.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان تصریح کرد:طرح بررسی و تحلیل محتوایی کتاب‌های زندگی نامه‌ شهدا در همایش هفته آینده رونمایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان گفت: نکات برجسته از اسناد و کتاب‌های مختلف زندگی نامه شهدا استخراج و در قالب یک طرح در یک مجموعه گردآوری شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

فیروز فر افزود:مقالات متعددی به دبیرخانه ارسال شده است که ۴ مقاله برتر در همایش ارائه خواهد شد و با توجه به حساسیت موضوع مقالاتی که به دبیرخانه ارسال شده در دو مرحله داوری شدند.

وی رادیو همایش در روز همایش بصورت زنده  از جمله کارهای ویژه در این همایش می باشد، گفت:شهیدان حسین رمضانی، ناصر خجسته، جمال‌الدین حاجی‌میری، نجم‌الدین روح‌القدس، شهید احمد طارمی از جمله شهدای دانشجو یا فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان تصریح کرد: اپلیکیشن خط خون توسط مرکز رشد دانشجویی توسط تیمی متشکل از اساتید و دانشجویان دانشگاه واحد ابهر رونمایی خواهد شد.

فیروز فر با اشاره به اپلیکیشن خط خون افزود: اپلیکیشن خط خون با موضوع زندگی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد که در تا به امروز شهدای شهرستان ابهر و خدابنده تکمیل و به مرور زمان شهدای کشور را در بر خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان  اظهار داشت:در این نرم افزار تمامی مشخصات مربوط به شهید و حتی موقعیت مکانی دفن شده و وصیت این شهید درج می شود.

وی با اشاره به میهمانان همایش هفته اینده گفت:سخنران اول استاد خسرو پناه استاد فلسفه کشور و معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور ،سخران دوم از سرداران باتجربه استان و در ادامه ولی الله کلامی شاعر بنام استان و کشوری اشعار آئینی و مذهبی خود را ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان  اظهار داشت:در این این همایش نیز از ۵ خانواده شهدای دانشجو تقدیر خواهد شد و همین طور  نشریه که توسط دانشگاه تهیه شده است ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا