اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

دو انتصاب در استانداری زنجان

دو انتصاب در استانداری زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استانداری زنجان با ابلاغ این احکام بر استفاده از تعهد، شایستگی و تجارب مسوولان استان در جهت تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاستهای دولت سیزدهم تاکید کرد.

محسن افشارچی افزود:مشاور عالی استاندار با هماهنگی میان معاونان، مشاورین، مدیران کل و نیز استفاده از نظرات صاحبنظران و نخبگان در انجام امور محوله منشا خدمات ارزشمندی برای مردم استان باشد.

گفتنی است محسن داوودی پیش از این در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان فعالیت داشته و مدتی نیز مسئول دفتر نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بود.

همچنین مجید خلیلی خشنود نیز در وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار بوده و مدتی نیز مدیریت اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان را بر عهده داشت.

وی چندی پیش با حکم استاندار زنجان بعنوان مشاورعالی استاندار منصوب شد.

نخستین فرماندار منصوب شده با حکم استاندار زنجان نیز، فیاض محبی بود که بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خرمدره به جای حجت محمدی که پنج سال سکان هدایت فرمانداری خرمدره را در دست داشت، منصوب شد.

محسن افشارچی، استاندار جدید زنجان نیز هفتم مهرماه جاری از هیات دولت رأی اعتماد گرفت و دوشنبه هفته گذشته /۱۹ مهرماه / با حضور وزیر کشور در زنجان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا