سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر- دوره آموزش مهارتی برای متقاضیان زنجانی  

ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر- دوره آموزش مهارتی برای متقاضیان زنجانی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ۱۰ هزار و ۷۵۴ نفر – دوره آموزش مهارتی طی ۶ ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

محمدرضا انصاری با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در ۶ ماهه اول سال جاری اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان، سربازان وظیفه، روستاییان و عشایر، آسیب‌دیدگان اجتماعی، زندانیان و سایر متقاضیان مهارت‌اموزی، گروه‌های هدف آموزشگاه‌های دولتی هستند.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در ۶ ماهه اول امسال خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۷ هزار و ۸۶۳ نفر- دوره در قالب یک میلیون و ۱۴۳ هزار و ۶۷۸ نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی ارائه شده و ۴۳ درصد آموزش‌ها محقق شده است.

انصاری در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش غیردولتی گفت: ۲ هزار و ۸۹۱ نفر- دوره در قالب ۴۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر- ساعت آموزش در ۶ ماهه اول سال جاری در بخش غیردولتی ارائه شده و در این بخش نیز ۴۷ درصد برنامه‌های آموزشی محقق شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۰ هزار و ۷۵۴ نفر – دوره آموزش مهارتی طی ۶ ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

انصاری با اشاره به فعالیت ۱۸۰ آموزشگاه غیردولتی در سطح استان خاطرنشان کرد: ۱۲۶ مورد از آموزشگاه‌ها زنانه، ۱۶ مورد مردانه و ۳۸ مورد نیز به صورت زنانه و مردانه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری ۶ هزار و ۳۳۷ نفر در آزمون‌های مهارتی شرکت کرده که ۵ هزار و ۳۲۲ نفر در وافع ۸۲ درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا