فرهنگ و هنر

تقدیر میراث فرهنگی استان از همراهی نیروی انتظامی

تقدیر میراث فرهنگی استان از همراهی نیروی انتظامی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: تعامل نیروی انتظامی با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان به افزایش امنیت گردشگران و حفظ آثار و اماکن تاریخی در این استان کمک می‌کند.

به‌گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، امیر ارجمند گفت: ارتباطات و گسترش اطلاعات عمومی نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح آگاهی اجتماع از واقعیت‌های جامعه دارد و تبلیغات در حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیازمند تعامل بالای دستگاه‌های دولتی و حکومتی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های مستمر نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت محوطه‌های تاریخی، گفت: استان زنجان دارای اماکن و بناهای تاریخی متعددی است که در نگهداری و حفاظت از آن‌ها مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها لازم و ضروری است که در این راستا نیروی انتظامی شهرستان همواره همکاری‌های مؤثر و مستمری داشته است.

ارجمند تصریح کرد: نیروی انتظامی تاکنون کمک‌های فراوانی در این حوزه به میراث‌فرهنگی داشته که قابل‌تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: رضایت خاطر گردشگران داخلی و خارجی که از استان زنجان بازدید می‌کنند مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است و امروز می‌توانیم بگوییم استان زنجان یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری است.

گفتنی است در پایان دیدار از سردار جهانبخش  با اهداء لوح تقدیر و تشکر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا