سیاسی و اجتماعی

۵ مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی زنجان  رسیدگی شد

۵ مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی زنجان  رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون گردشگری استان زنجان گفت: فعالیت آژانس‌های مسافرتی در سه قالب تورهای ورودی، تورهای خروجی و تورهای داخلی است و هرکدام از آژانس‌ها بسته به نوع کار و ظرفیت خود فعالیت می‌کنند  که ۶ مجوز بند ب آژانس­های مسافرتی و گردشگری تمدید و ۱۴مورد به دلیل شرایط ایجادشده بر اثر شیوع کرونا  به‌صورت موقت تعطیل شدند.

علی اکبر شرفی افزود: در شش‌ماهه اول سال یک گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت  در شهر زنجان صادر شد و به پنج فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان که به این معاونت گزارش‌شده بود موردبررسی و پیگیری کارشناسان قرار گرفت و برای تمامی شکایت‌ها رأی صادر شد.

وی با اظهار آنکه نظارت در استان زنجان با هماهنگی کارشناسان این اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان  در ۸ شهرستان به‌طور گسترده و برنامه‌ریزی‌شده صورت گرفته است افزود:  این بازرسی‌ها ابزاری مؤثر در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران و مسافران است.

شرفی بیان کرد: ۶ بازدید فنی و کارشناسی از آژانس‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در ۶ ماهه اول سال انجام شد و این با توجه به افزایش نظارت‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته، میزان شکایت‌های دریافتی از این تأسیسات کاهش‌یافته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا