اقتصاد

یک هزار و ۵۰۰ نانوایی در زنجان وجود دارد

 

یک هزار و ۵۰۰ نانوایی در زنجان وجود دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛رئیس اتاق اصناف زنجان از وجود یک هزار و ۵۰۰ نانوایی در زنجان خبر داد و گفت: فعالیت نانوایی ها در شهرک های اقماری استان خوب است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.شهرک های اقماری زنجان مشکل نانوایی ندارند

سید محمود موسوی با بیان اینکه بعد از افزایش قیمت نان در استان زنجان بازرسی از نانوایی‌ها تشدید شده است ، افزود: کیفیت پخت نان در استان به جد دنبال می‌شود.

وی کیفیت پخت نان در نانوایی‌های استان را مطلوب دانست و گفت: چهار نوع نان سنتی استان زنجان از قبیل بربری ، سنگک ، تافتان و لواش نمره بسیار خوبی دارند و براساس گزارش مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران میانگین کیفیت چهار نوع نان در این استان نسبت به سایر استان‌ها برتر شناخته شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: در استان زنجان نانوایی‌هایی که در نحوه پخت نان عملکرد بسیار خوبی داشته باشند تشویقی خواهند گرفت.

موسوی تاکید کرد: طی ماههای گذشته ۶۰ نانوایی که همکاری خوبی در پخت نان داشتند سهمیه آنها افزایش یافت و در این میان از نانوایان استان درخواست می‌شود با انصاف نسبت به پخت نان اقدام کنند.

وی از وجود یک هزار و ۵۰۰ نانوایی در زنجان خبر داد و افزود: فعالیت نانوایی‌ها در شهرک‌های اقماری استان خوب است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا