اخبار ویژهفرهنگ و هنر

تاسیس شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای

تاسیس شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان با اتشاره به تاسیس شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای گفت: با این اقدام جدید، هم از حقوق حرفه‌ای همکاران رسانه‌ای در استان صیانت و هم دعاوی رسانه‌ای با کار کارشناسی درست، قضاوت می‌شود.

رضا رحیم پور افزود: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است رسیدگی خواهد شد

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از حسنات شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای، دادن اختیار برای ایجاد شعبه در خود انجمن است.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان تصریح کرد: این حرکت، نشان از رویکرد جدید و حمایت دستگاه قضا از رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و سوت زنان دستگاه قضا است.

رحیم پور از مساعدت و حمایت حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، رئیس کل محترم دادگستری استان زنجان، احمدی و قره‌داغی رؤسای شوراهای حل اختلاف استان و شهرستان زنجان تقدیرکرد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه، هیچ پرونده جدی قضایی در این حوزه در استان تشکیل نشود و فضای فعالیت رسانه‌ای برای کمک به توسعه همه جانبه استان فراهم و در عین حال رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه‌ای، به عنوان هشدار دهندگان دلسوز تلقی و در پیشبرد اهداف رشد استان نقش ایفا کنند.

گفتنی است، رضا رحیم پور و قنبر رسولی با حکم دادگستری استان زنجان به عنوان همیار صلح شعبه ویژه فرهنگ و رسانه منصوب شدند.

لازم به ذکر است،رضا رحیم پور دارای دانشنامه کارشناسی حقوق و دانشجوی سال آخر مقطع دکتری اندیشه‌های سیاسی با ۲۵ سال سابقه رسانه‌ای در داخل و با تجارب خارج از کشور است و قنبر رسولی نیز با مدرک کار شناسی علوم سیاسی ۱۵ سال سابقه رسانه‌ای و مدیریت دفتر خبرگزاری فارس استان و رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا