اقتصاد

برق رسانی به روستای دره گه دره

برق رسانی به روستای دره گه دره

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: برق رسانی به روستای دره گه دره، چهارمین روستای فاقد برق شهرستان طارم با احداث بیش از سه کیلومتر شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسید.

داود دولتیاری افزود: روستای دره‌گه‌دره با احداث ۲۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و حدود ۵۰۹ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه پست هوایی ۲۵ کاوا جز اولین روستاهای زیر ده خانوار فاقد برق استان زنجان است که در سال ۱۴۰۰ برق‌دار شد.

وی اظهار داشت: تا پایان سال جاری دو روستای زیر ۱۰ خانوار دیگر نیز از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد که با این اقدام مهاجرت معکوس و رونق کشاورزی در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان طارم را شاهد خواهیم بود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی این شرکت در پایان برق رسانی روستای دره‌گه‌دره رابا اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: خوشختانه در سطح استان زنجان هم اکنون هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری از نعمت برق محروم نیست و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان توزیع برق زنجان درسال‌های اخیر برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان که همگی روستای های زیر ۱۰ خانوار ساکن هستند با سرعت بیشتر در حال انجام است و این روستا یکی از روستاهای زیر ۱۰ خانوار استان بود که امسال برق‌دار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا