سیاسی و اجتماعی

توزیع لوازم التحریر به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال توسط هلال احمر زنجان

توزیع لوازم التحریر به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال توسط هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  هلال احمراین استان  در قالب طرح ملی “مهربانی مهر”  لوازم التحریر، کوله پشتی و کیف کمک های اولیه را به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال برای دانش آموزان کم بضاعت با هدف افزایش حمایت توزیع کرد

سید قاسم موسوی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان ، نوجوانان و جوانان گام بردارد.

وی یادآوری کرد: در این میان حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در همین راستا طرح ملی” مهربانی مهر” به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی شد.

موسوی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح افزایش حمایت از دانش آموزان محروم با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضا و داوطلبان سازمان جوانان هلال احمر است.

وی با بیان اینکه مجریان طرح ملی مهربانی مهر داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال احمر است، اظهارداشت: بهره وران این طرح دانش آموزان محروم در استان زنجان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به همین منظور اعضای جوانان افتخاری هلال احمر با اطلاع رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوعدوست و نیکوکاران در سطح استان، توانستند لوازم التحریر، کوله پشتی، کیف کمک های اولیه و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش آموزان کم برخودار به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال جمع آوری کنند.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای مهرماه سالجاری آغاز شده است، یادآوری کرد: اجرای آن با هدف تامین اقلام مورد نیاز  برای دانش آموزان کم برخوردار تا پایان مهر ماه امسال ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان داوطلب هلال احمر  خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر به‌عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده واین طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است که  امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌های بشردوستانه حمایت همه‌جانبه‌ای از سوی جامعه  نیکوکاران دراین طرح صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا