اخبار ویژهدین و مذهب

تولید و صادرات کشور رو به افزایش است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دیدار با مردم زنجان در مصلای بزرگ این شهر و در جمع پرشور زنجانی ها افزود که بسیاری از صنایع از جمله صنعت هسته‌ای در کشور ما بومی شده‌ است و کارهای بسیاری انجام شده و کارهای بسیار دیگری در دست اقدام است‌.
وی با اعلام اینکه صنعت هسته‌ای ایران صلح آمیز است‌، ادامه داد که دشمن گمان می‌کرد با ترور دانشمندان از جمله شهید شهریاری می‌تواند صنایع هسته‌ای کشور را متوقف کند؛ اما نتوانست.
رییس جمهور از افزایش تولید، صادرات و اشتغال در دو سال دولت سیزدهم خبر داد و گفت که تولید و صادرات کشور در این مدت صعودی بوده است.
وی بیان کرد که بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان و ۶۰ میلیون دلار در مدت فعالیت دولت در استان زنجان سرمایه‌گذاری شده‌ است و شاهد کاهش ۵ درصدی میزان بیکاری در استان زنجان بوده‌ایم.
رئیسی تاکید کرد که دشمن می‌خواهد که ما تولید و رشد اقتصادی نداشته باشیم اما ملت ما اراده کرده که در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه می‌توان با اتکا بر اصول رشد کرد و پیشرفت داشت اعلام کرد که تولید و صادرات کشور در این دولت رو به افزایش است و برنامه ما در این دولت این نیست که از کنار مسایل بی تفاوت بگذریم، بلکه رویکرد و راهبرد ما حل مساله است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا