سیاسی و اجتماعیپزشکی و سلامت

استفاده از ماسک در همه وسایل حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری الزامی است

استفاده از ماسک در همه وسایل حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری الزامی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،حمید سلمانیان اظهار داشت: ۴۶ هزار و ۲۶۲ برگه صورت‌وضعیت برای ناوگان اتوبوسی، ۴۴هزار ۵۰۰ برگه برای ناوگان مینی‌بوسی، ۱۰۴ هزار ۷۷۸ برگه برای ناوگان سواری در استان صادرشده است که نسبت‌ به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۰ درصدی برخوردار است.

وی گفت: همچنین طی این مدت ۴۱۸ هزار و ۲۱۱ مسافر به‌وسیله اتوبوس، ۲۴۱ هزار و ۶۱۲ نفر با مینی‌بوس و ۳۰۳ هزار ۵۱۴ نفر توسط سواری جابه‌جا شدند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: ۱ هزار و ۶۷۸ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر استان با در اختیار داشتن ۸۹۵ ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر فعالیت دارد و استفاده از ماسک در همه وسایل حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

وی عنوان کرد: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه‌روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند و یا به نمایندگان این اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافربری اعلام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا