علم و فناوری

اجرای ۱۲۰ کیلومتر طرح فیبرنوری USO در مسیر نیک پی به ماهنشان

مدیر مخابرات منطقه زنجان از اجرای فیبرنوری طرح (USO) به طول ۱۲۰ کیلومتر در راستای توسعه خدمات مخابراتی و زیرساخت‌های شهرستان ماهنشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر مخابرات منطقه زنجان در بازدید از روند اجرای پروژه فیبر نوری USO در مسیر شهر نیک پی به شهرستان ماهنشان، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه فیبرنوری قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ نمود.
مهندس حبیب اله شبستانی در جریان این بازدید از اجرای فیبرنوری طرح (USO) به طول ۱۲۰ کیلومتر از شهر نیک پی به شهرستان ماهنشان در راستای توسعه خدمات مخابراتی و زیرساخت های این شهرستان خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه ۱۳ سایت همراه اول در این مسیر به فیبرنوری متصل می شوند.
مهندس شبستانی افزود: فیبرنوری پرسرعت ترین و بهترین بستر برای انتقال اطلاعات با پهنای باند بالا است که با تکمیل این پروژه، خدمات و سرویس‌های ارتباطی ارتقا پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه علاوه بر حل مشکلات ارتباطی، روستاهای اطراف این شهرستان به شبکه مخابراتی متصل خواهند شد، افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۷۰ میلیار ریال هزینه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا