اخبار ویژهاقتصاد

آمادگی تحویل ۱۲۸ واحد مسکونی از پروژه M1 تا پایان شهریور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرپروژه ۵۱۲ واحدی M1 ، پیشرفت فیزیکی در پروژه M1 را بیش از ۶۰‌درصد اعلام کرد و گفت: بلوک های ۷ و ۸ در فاز اول به تعداد ۱۲۸ واحد مسکونی اواخر شهریورماه آماده تحویل به متقاضیان است.
مجید خدرلی با بیان اینکه پروژه M1 شامل هشت بلوک بوده و هر بلوک شامل ۶۴ واحد مسکونی است و هشت طبقه مسکونی و دو طبقه پارکینگ برای این پروژه تعریف شده است، گفت: در بلوک هشت نمای شسته به صورت کامل تمام شده و در بلوک هفت نیز ۸۰ درصد نما اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه در بلوک ۶ نیز تقریبا ۳۰ درصد عملیات نما تمام شده و عملیات آستر هم به صورت کامل تمام شده است، اظهار کرد: در بلوک چهار عملیات نما به صورت آستر شروع شده و برای سایر بلوک ها هم قرارداد منعقد شده و به ترتیب انجام می شود. 
مدیر پروژه شرکت تدبیر عمران، با اشاره به اینکه عملیات گچ کاری تمامی دیوار های هشت بلوک تمام شده و تنها عملیات گچ کاری سقف مانده که به زودی انجام می شود، گفت: عملیات سفید کاری بلوک هشت شروع شده و این کار برای دو واحد مسکونی به صورت کامل انجام شده و واحدهای بعدی هم در حال انجام است. 
خدرلی با تاکید بر اینکه تاسیسات برق و مکانیکی در هشت بلوک در حال انجام است، تاکید کرد: تاسیسات برق و مکانیک بلوک های ۸ و ۷ و ۶ تمام شده و بلوک ۵ نیز طی بازه یک هفته تمام می شود. 
وی با بیان اینکه کف سازی بلوک های ۶،۷،۸ تمام شده است، افزود: در بلوک هشت عملیات کاشی کاری چند روزه تمام می شود و کاشی کاری بلوک هفت نیز شروع شده و کاشی کاری بلوک  ۶ نیز بیش از ۳۰ درصد انجام شده است. 
مدیر پروژه ۵۱۲ واحدی ،با بیان اینکه تمام درب های ضد سرقت و ضد حریق خریداری و در کارگاه همزمان بعد از اتمام کاشی کاری نصب می شود،بیان داشت:  همچنین تمام پنجره های UPVC  هم تهیه شده و بعد از اتمام نما نصب می شود.
خدرلی،با اشاره به اینکه محوطه سازی بلوک ها هم توسط شرکت تدبیر عمران انجام خواهد شد، گفت: نقشه اجرایی توسط مشاور راهنما در دست تهیه است. 
مدیرپروژه ۵۱۲ واحدی M1 افزود: در بلوک هشت عملیات ساخت دو راه پله تمام شده وعملیات ساخت راه پله در دو بلوک هم به زودی شروع می شود. 
خدرلی افزود: بعد از واگذاری بلوک ۷ و ۸ در شهریور ماه  بلوک های ۶ و ۵ ،۴ در فاز دوم و بلوک های ۱،۲و ۳  نیز در فاز سوم آماده تحویل به متقاضیان است. 
مدیر پروژه شرکت تدبیر عمران بر لزوم تامین به موقع زیر ساخت ها در این پروژه تاکید کرد و گفت: شرکتهای خدمات رسان نسبت به تامین آب،برق و مخابرات همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا