اقتصاداخبار ویژه

امضا تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق مشترک ایران و چین  

امضا تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق مشترک ایران و چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛در راستای توسعه روابط تجاری و صادرات استان زنجان به کشور چین، تفاهمنامه مشترک همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین ظهر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه به امضای علی یگانه فرد رئیس اتاق زنجان و مجیدرضا حریری رئیس اتاق ایران و چین رسید.

این تفاهم نامه همکاری که پیرو وبینار تجارت با چین که به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری اتاق بازرگانی ایران و چین در تاریخ ۱۲ مردادماه برگزار شده بود، با هدف توسعه روابط بین استان زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین و تشکیل میز چین در اتاق زنجان و افزایش صادارت غیر نفتی به امضای طرفین رسیده است.

از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری می توان به همکاری در بخش های آماری و اطلاعات تجاری کشور چین، اعزام و پذیرش هیاتهای تجاری به کشور چین، برگزاری همایش ها و سمینارها توسط اتاق زنجان با هماهنگی طرفین، بازدید از نمایشگاه خدمات و محصولات زنجان و برگزاری همایش تجاری در زمان حضور هیات های تجاری چین در زنجان، جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری های مشترک و … اشاره کرد.

بر اساس این تفاهم نامه همکاری های تجاری جهت توسعه مراودات بین استان زنجان و کشور چین پیگیری خواهد شد و مقرر شد اتاق زنجان در انجام پروژه ملی صادرات به چین بر اساس ظرفیت های آن اتاق با اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین همکاری های لازم را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا