اقتصاد

کمک نزدیک به دو میلیارد ریالی خیرین زنجانی به بهزیستی

کمک نزدیک به دو میلیارد ریالی خیرین زنجانی به بهزیستی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛مدیر کل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از ۶۲۰ میلیون تومان نذورات خیرین در دهه ی  ولایت به جامعه هدف خبر داد و گفت: در روز عید سعید قربان یک هزار ۵۹۷ کیلوگرم گوشت به ارزش بیش از ۱۷۰میلیون تومان توسط پایگاههای بهزیستی جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد.

محمد محمدی افزود : به مناسبت دهه ولایت و امامت و همزمان با عید غدیرنیز بسته های معیشتی و کمک های نقدی به ارزش بیش از۴۵۵  میلیون تومان جمع آوری و در بین  ۲ هزار و۱۷۹ خانوار توزیع شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد  تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و جهت تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، لوازم توانبخشی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و اهدای نذورات خیرین به مراکز و مددجویان بهزیستی خاطرنشان کرد: جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان بهزیستی (به ویژه سالمندان، بیماران روانی مزمن، مراکز توانبخشی و مراقبتی معلولان) همشهریان  و خیرین نیکوکار کمک و نذورات خود را به صورت نقدی و یا جیره خشک به مراکز و  ادارات بهزیستی شهرستانها اهدا  نمایند.

مدیر کل بهزیستی افزود: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارائه نمایند یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا