اخبار ویژهدین و مذهب

برگزاری دوره آموزشی مدیریت مسجد و شیوه های جذب نسل نو به نماز با حمایت اوقاف زنجان

دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد ویژه ائمه جماعات روحانیون طلاب پایه ششم به بالا در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد ویژه ائمه جماعات روحانیون طلاب پایه ششم به بالا در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
گفتنی است، این دوره آموزشی در قالب کارگاه یکروزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی قرائتی در سالن همایش حسینیه اعظم زنجان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده اجرا شد.
این برنامه از مصوبات ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز است که با مشارکت اوقاف و امور خیریه ، تبلیغات اسلامی،حوزه علمیه برادران و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان اجرا شد.
لازم به ذکر است، دوره مدیریت مسجد و شیوه های جذب نسل نو به نماز در مساجد با هدف مدیریت و توانمندسازی ائمه جماعت مساجد و شیوه ارتباط با نسل نو و جذب جوانان و نوجوانان به نماز در مساجد اجرا می‌شود
شرکت کنندگان این دوره آموزشی، امامان جماعت مساجد، ادارات و طلاب پایه ششم به بالا هستند که به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود. مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.
سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان “نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه” نیمه اول دی ماه امسال به میزبانی استان زنجان اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا