سیاسی و اجتماعی

آمادگی دریافت نذورات و احسان ماه محرم در مراکز بهزیستی  

آمادگی دریافت نذورات و احسان ماه محرم در مراکز بهزیستی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایاتی نقدی و غیر نقدی خیرین گفت: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولین و خانواده های نیازمند را دارند با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان نیات خود را به صورت اقلام خشک و نقدی اهدا کرده و از توزیع غذای گرم خودداری نمایند.

محمد محمدی تصریح کرد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

وی با اشاره به فضای معنوی این ایام و تاسی از سیره حضرت امام حسین(ع) افزود: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد و در این ایام که مردم به خاطر بیماری کرونا با شرایط سختی زندگی می کنند تلاش شود در حد مقدور نذورات و کمک های خیرین و مردم عزادار به دست قشر محروم هم برسد.

محمدی ضمن تقدیر از خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی به دلیل حضور مستمر جهت رفع مشکلات مددجویان بیان کرد: در ماه محرم سال گذشته مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری گردید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و ۳۷۰ خانواده تحت پوشش را حمایت می کنند، یادآور شد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

مدیر کل بهزیستی افزود: خیرین زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های نردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا