سیاسی و اجتماعی

۶۹درصد فرهنگیان استان در این مرحله واکسینه شدند

۶۹درصد فرهنگیان استان در این مرحله واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛مرحله اول (دوز اول) واکسیناسیون فرهنگیان استان زنجان که همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز شده بود و به مدت یازده روز ادامه داشت؛ با واکسینه شدن ۶۹ درصد از فرهنگیان استان زنجان به پایان رسید.

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان در شهرهای بالای بیست هزار نفرجمعیت با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان و در شهرهای زیر بیست هزار نفر در مراکز و پایگاههای دانشگاه علوم پزشکی با واکسینه کردن بیش از ۱۰۳۶۸ نفر از فرهنگیان استان به پایان رسید.

در ادامه تاراسی با اشاره به احتمال بازگشایی حضوری مدارس از مهرماه گفت: تمام کارکنان مدارس دولتی و غیر دولتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، معلمان آموزشگاههای علمی و آموزشگاههای زبان، سرباز معلمان و دانشجومعلمان با ارسال پیامک و نوبت دهی بر اساس سنوات خدمت واکسینه شدند.

وی گفت: با توجه به ثبت کد ملی تمامی همکاران در سامانه وزارت بهداشت و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، افراد جامانده به هر دلیلی در شهرستانها و مناطق استان می توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاههای تعیین شده مراجعه نمایند. در شهرستان زنجان علاوه بر ثبت نام در سامانه می توانند مستقیما با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون ورزشگاه امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه و ارائه کارت پرسنلی یا حکم کارگزینی و کارت ملی دوز اول واکسن خود را دریافت نمایند.

تاراسی در پایان تصریح کرد: با توجه به واکسیناسیون فرهنگیان همکاری کننده در برگزاری انتخابات و همچنین از طریق سامانه به دلیل شرایط سنی یا داشتن بیماریهای زمینه ای می توان گفت قریب به ۹۵ درصد کارکنان آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا