سیاسی و اجتماعی

نمایندگان شورا نماینده همه مردم هستند

نمایندگان شورا نماینده همه مردم هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان با اشاره به اینکه شوراها در انجام امور به جناح بازیها توجه نداشته باشند افزود: به‌عنوان استاندار در دوران مدیریت خود به این موضوع توجه داشته و به دنبال توجه به شایستگی هستیم تا بتوانیم مشکلات را در مسیر درست برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: در نهادهای شورایی نیز باید به این نکته توجه لازم را داشت که اختلاف نظر و افکار متفاوت ایرادی ندارد اما نباید در تصمیم‌گیری‌ها این شرایط را دخالت داد.

استاندار زنجان ادامه داد: در این عرصه باید به‌دنبال هماهنگی بود و نظرات سیاسی را کنار گذاشت تا به مردم ضرر نرسد و به آنها آرامش را هدیه داد، اگر دنبال حواشی باشیم بطور حتم شکست خواهیم خورد.

حقیقی با اشاره به اینکه باید نهایت تلاش خدمت به مردم باشد، افزود: در زمان حاضر نمایندگان شورا نماینده همه مردم هستند و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد و رمز موفقیت خواهد بود.

وی، حرکت در مسیر وظایف را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: دست عزیزانی که در مسیر وظایف خود حرکت کنند را خواهیم گرفت و این موضوع مدنظر همه منتخبان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: هر فردی باید به‌ دنبا اثرپذیری باشد و خارج از وظیفه خود عمل نکند چرا که مردم به‌دنبال عملکرد مطلوب مسوولان هستند.

حقیقی در ادامه به ضرورت صداقت و پاکدستی مسئولان اشاره و خاطرنشان کرد: به این موضوع حساس هستیم و در هر زمانی متوجه شوم مسوولی از این مسیر خارج شود به شدت با آن برخورد خواهم کرد و این خطوط قرمز است.

وی یادآوری کرد: پاکدستی یعنی تعریف پروژه درست و نقشه داشتن و این موارد باید مدنظر همه اعضای شوراها قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اثر اقدام مسئولان در جامعه ماندگار است، تصریح کرد: هر اقدامی می‌کنیم جزو اعمال بوده و به این نکته باید توجه لازم انجام شود و باید به فکر دنیای بعدی خود نیز باشیم و اگر به این نکته توجه داشته باشیم انشالله عملکرد خوبی خواهیم داشت و  باید منافع مردم در راس تصمیم‌گیری مدیران قرار گیرد.

حقیقی با تاکید بر مشورت‌پذیری مسوولان خاطرنشان کرد: اگر مشورت‌پذیر نباشیم آسیب خواهیم دید و این نکته مورد توجه قرار گیرد که  در انتخاب خود به نفع مردم رای و اخلاق را همواره مد نظر قرار  دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا