فرهنگ و هنر

برگزاری چهل و سومین جلسه‌ی انجمن سپیدار کانون زنجان   

برگزاری چهل و سومین جلسه‌ی انجمن سپیدار کانون زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، چهل و سومین جلسه‌ی انجمن سپیدار زنجان با محوریت داستان و با نگاهی به کتاب عزاداران بَیَل برگزار شد.

گفتنی است، داستان نویسان نوجوان انجمن سپیدار، در چهل و سومین جلسه‌ی انجمن میزبان بتول پورشیخ ، نویسنده و مربی آفرینش های ادبی استان قزوین بودند.

در این جلسه‌ی برخط که با حضور جمعی از اعضای داستان نویس، مربیان و کارشناسان واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن خوانش جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناس مهمان برنامه بهره بردند.

تحلیل قصه چهارم از کتاب عزاداران بَیَل نوشته ی “غلامحسین ساعدی” با رویکرد بررسی مولفه‌های داستان و همینطور نقد و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

این جلسه از سلسله نشست‌های انجمن سپیدار برای هجدهمین بار، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی برخط برگزار شد.

توانمند سازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می باشد.

جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا