اقتصاد

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن شهر قیدار

۲۰۰ هکتار زمین در شهر قیدار برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده،گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.
جمال خلجی در گفتگو با خبرنگار پابا بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولتها بوده است،گفت:  خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی  مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.
وی  با بیان اینکه در فاز اول، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم نامه ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام  گرفت تامین شد، اظهار داشت: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد. 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده،با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت نام کردند،گفت: ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می شود که پیش بینی می شود تعداد متقاضیان به سه هزارنفر برسد.
خلجی تاکید کرد:  زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود. 
وی در پایان افزود: اداره راه و شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم نامه های لازم با اداره اوقاف،شهرداری و صاحبین زمین انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا