فرهنگ و هنر

اولویت خانه مطبوعات پیگیری مسکن خبرنگاران است

اولویت خانه مطبوعات پیگیری مسکن خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر خانه مطبوعات استان زنجان در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان با بیان اینکه خانه مطبوعات استان زنجان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و هم‌اکنون ۱۳۴ عضو اصلی و افتخاری دارد، گفت: اخیراً چند مورد توسط این خانه پیگیری شده که یکی از آن‌ها واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی است.

یوسف ناصر افزود: بر این اساس، اصحاب رسانه استان واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که اتفاق خوبی در آستانه روز خبرنگار بود.

وی پیگیری مسکن خبرنگاران را یکی دیگر از نکات بیان کرد و افزود: این مهم با پیگیری استاندار زنجان و با برگزاری چندین جلسه در این رابطه محقق شد و با وتجه به انعقاد تفاهمنامه بین وزاری راه و شهرسازی و ارشاد که قرار است ۱۰ هزار مسکن در سطح کشور برای خبرنگاران احداث شود، امیدواریم اصحاب رسانه استان زنجان نیز از این امر بهره‌مند شوند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات شمال‌غرب کشور گفت: اصحاب رسانه استان زنجان در این جشنواره خوش درخشیدند و جوایز خوبی به دست آوردند که نشان از ظرفیت و پتانسیل رسانه‌های استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه مورد بعدی در راستای معیشت و رفاه اصحاب رسانه استان بود، اظهار کرد: تفاهنامه‌ای بین خانه مطبوعات و خانه کارگر استان زنجان منعقد شد که طبق این تفاهمنامه اعضای خانه مطبوعات که عضو خانه کارگر شوند از امکانات خانه کارگر در سطح کشور می‌توانند استفاده کنند.

دبیر هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت مستمر از سال ۹۴ تاکنون خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال ۳۵۴ اثر توسط ۹۱ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا