ورزش

ارسال لایحه حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی به شورای شهر زنجان

ارسال لایحه حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی به شورای شهر زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛، شهردارزنجان با اشاره به ارسال لایحه حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی به شورای اسلامی شهر زنجان؛ گفت: لایحه‌ای تقدیم شورای اسلامی شهر زنجان کردیم تا بتوانیم از زحمات این عزیزان در اردوهای مختلف و هم اگر بتوانند در کسب مدال موفق شوند حمایت لازم را داشته باشیم.

حبیب یگانه با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در بحث ورزش و به ویژه ورزش‌های همگانی افزود: امسال به دلیل شرایط ویژه کرونا در بحث ورزش‌های همگانی و به ویژه ورزش و نرمش صبحگاهی در سطح پارکها هیچگونه مجوزی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان داده نشده است.

وی به آمادگی برای برگزاری ورزش‌های همگانی در سطح پارکها اشاره کرد و گفت: محیط فیزیکی و زیرساختی پارکهای سطح شهر آماده است و به محض آماده شدن شرایط مساعد برای انجام ورزش‌های همگانی، با در نظر گرفتن مربی و شرایط ویژه، ورزش‌های همگانی و صبحگاهی را دایر می‌کنیم.

گفتنی است،

دو ورزشکار و دو مربی زنجانی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور خواهند یافت.

رقیه شجاعی در رشته تیراندازی و مهدی محمدی در رشته دوچرخه‌سواری، ورزشکاران حاضر در این بازی‌ها و فرهاد عصفوری و کمال عشق نیز به ترتیب به عنوان مربیان دوچرخه‌سواری و تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در این بازی‌ها حاضر می‌شوند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا