سیاسی و اجتماعی

خسارت بیش از ۵ میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات آبرسانی روستای گلابر

خسارت بیش از ۵ میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات آبرسانی روستای گلابر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه سیلاب بیش از ۵ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی روستای گلابر در شهرستان ایجرود خسارت وارد کرده است گفت: عملیات بازسازی این تاسیسات از لحظات اولیه صبح امروز آغاز شده است.

«علیرضا جزءقاسمی» اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب، عوامل شرکت آب و فاضلاب بلافاصله در محل حادثه حاضر و پس از بررسی شرایط، دستورات لازم جهت بازسازی تاسیسات خسارت دیده صادر شده و همکاران مشغول به انجام عملیات می باشند.

وی افزود: بر اساس برآرودهای اولیه دفتر مدیرت بحران شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، سیلاب به تاسیسات تامین آب روستای گلابر شامل چاه آب، حصارکشی، اتاقک سر چاه، الکتروپمپ و تابلو برق موجود، خط انتقال برق و جاده دسترسی در این قسمت ها خسارت وارد کرده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بازسازی این تاسیسات توسط اکیپ های امدادی شرکت آب و فاضلاب آغاز شده و پیش بینی می شود تا امشب، آب شرب پایدار این روستا تامین شود.

وی بیان داشت: هم اکنون دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار در روستای گلابر مشغول آبرسانی به اهالی بوده و هیچگونه کمبود آب آشامیدنی در این روستا وجود ندارد.

این مسئول با تاکید بر تلاش جهادی کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای رفع خسارت و بازسازی تاسیسات در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: عملیات پاکسازی، شستشو و لایروبی چاه تامین آب گلابر در دست انجام می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا