اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

دادرسی الکترونیکی از جمله برنامه های ابلاغی به مراکز استان هاست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس کل دادگستری زنجان در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان در سال جدید ضمن تبریک عیدسعید فطر و تقدیر از زحمات اعضای شورای مدیران در سال گذشته گفت : لازم می دانم در ابتدای صحبتها تبریک عرض کنم به لشگریان اسلام که فتح الفتوحی در عملیاتی موفقیت آمیز حمله موشکی به اسرائیل غاصب بوجود آوردند ،انشاء الله در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم .
حجت السلام والمسلمین علی فرجی برحق هدف از طرح کارنامه اقدامات حوزه های قضایی در سال ۱۴۰۲ را در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت بیان کرد و افزود: با توجه به گزارش ارائه شده در این جلسه در اجرای برنامه های ابلاغی و عملیاتی در حوزه های قضایی برخی عقب ماندگی ها و ضعف هایی احصا شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش ها شاهد ارتقاء و رفع نقاط ضعف باشیم .
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انظباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است اظهار کرد : شورای مدیران در اجرای برنامه ها نظارت دقیق بر همکاران مجموعه تحت مدیریت خود در انجام صحیح وظایف داشته باشند .
حجت الاسلام فرجی برحق توجه به معنویت خصوصا اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضایی را امری مهم و ضروی برشمرد و تصریح کرد : در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده کارکنان مورد اهتمام قرار گیرد.
وی با تأکید بر این موضوع که مسئولیت ها یک امانت الهی برای همه ما می باشد گفت : باید قدر این مسئولیت را را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضات مردم و خداوند متعال را فراهم کنیم .
این مقام قضایی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های قوه قضاییه در تشکیلات قضایی استان بایستی با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال جدید دستور کار مدیران حوزه های قضایی استان قرار گیرد افزود : دادرسی الکترونیکی ازجمله برنامه های ابلاغی به مراکز استانها است که در سال جاری بایستی اهتمام بیشتر برای برگزاری دادرسی های الکترونیکی در تمامی حوزه های قضایی مورد توجه قرار گیرد .
در ابتدای این جلسه اعضای شورای مدیران ضمن گزارش اقدامات حوزه خود در سال۱۴۰۲ ، به بیان برنامه های سال جاری مجموعه خود پرداختند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا