سیاسی و اجتماعی

انجام اقدامات لازم برای برگزاری جشنواره آش ایرانی توسط شهرداری زنجان

شهرداری توسعه زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری را در دستور کار خود قرار داده و مشوق‌هایی برای برگزاری جشنواره آش زنجان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،شهردار زنجان با اشاره به گردشگری گفت: شهرداری توسعه زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری را در دستور کار خود قرار داده و مشوق‌هایی برای برگزاری جشنواره آش زنجان پیش‌بینی کرده است.

علیرضا فیروزفر افزود: شهرداری زنجان اقدامات لازم برای برگزاری جشنواره آش ایرانی را انجام می‌دهد و فضاسازی و زیباسازی محوطه و محیط جشنواره از اقدامات شهرداری است و در طول برگزاری این جشنواره برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در کنار معرفی فرهنگ غذای ایرانی در جشنواره ملی آش، روحیه تعامل‌پذیری و مهمان‌نوازی زنجانی نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

فیروزفر اضافه کرد: شهرداری توسعه زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری را در دستور کار خود قرار داده و مشوق‌هایی را برای برگزاری جشنواره آش زنجان پیش‌بینی کرده است.

وی تصریح کرد: جشنواره آش با احیای فرهنگ‌ها، گردهم آوردن اقوام، رنگ‌ها و سنت‌ها موجب تقویت ارتباطات بین فرهنگی، تفاهم و همدلی می‌شود و در تقویت و توسعه نشاط اجتماعی نیز مفید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا