علم و فناوری

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مخابرات ایران و انجمن فرانچایز امضا شد

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مخابرات ایران و انجمن فرانچایز با حضور دکتر زارعیان معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران و محمدعلی ملایی مدیرعامل و عضو هیت مدیره انجمن نشان سپاری ایران در آخرین روز تلکام بیست و چهارم به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، و به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، محمدعلی ملایی ملایی مدیرعامل و عضو هیت مدیره انجمن نشان سپاری ایران در خصوص این تفاهم نامه گفت : این تفاهم نامه در راستای توسعه کارآفرینی ، اشتغال پایدار و اقتصاد دانش بنیان، با محوریت صنعت نشان سپاری(فرانچایز) فی مابین شرکت مخابرات ایران و انجمن نشان سپاری ایران(فرانچایز) به امضا رسید.
ملایی در خصوص اهداف این تفاهم نامه گفت: بهره مندی از ظرفیت های صنعت فرانچایز در تجاری سازی و توسعه کسب وکارهای شرکت مخابرات کشور، تلاش در جهت هدایت سرمایه های خرد مردمی به سمت اقتصاد مولد، هم اندیشی ، همکاری و ایجاد هم گرایی برای توسعه اشتغال پایدار با اولویت دهی به بازنشستگان محترم شرکت مخابرات، از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
وی افزود:همچنین همکاری و هم افزایی در رفع نیازهای جامعه و افزایش رفاه عمومی، ارتقای آگاهی و درک جامعه از اهمیت فرانچایز در تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی کشور و ایجاد هم افزایی در جهت افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان نیز از جمله دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
مدیرعامل و عضو هیت مدیره انجمن نشان سپاری ایران در ادامه تصریح کرد: این تفاهم نامه در ۸ ماده با همکاری شرکت مخابرات ایران و انجمن فرانچایز به امضا رسید و امیدوار هستیم بتوانیم در امور بازنشستگان و کسب و کارهای پیش رو برای ذی نفعان مفید واقع شویم.
در ادامه این مراسم داود زارعیان معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات در حال حاضر وارد عرصه های جدید فناوری شده است و به حوزه های جدید سرمایه گذاری ورود پیدا کرده است.
وی گفت: امید است این تفاهم نامه بتواند به مجموعه همکاران در مخابرات دستاورد های نوآورانه ای را ارائه کند چرا که در عصر حاضر مشتریان و مشترکان از هر اقدام فناورانه استقبال می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا