فرهنگ و هنر

برگزاری  مسابقه مجازی تفسیر قرآن کریم در روز ۱۳ مرداد

برگزاری  مسابقه مجازی تفسیر قرآن کریم در روز ۱۳ مرداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:۲۴۵ نفر در استان زنجان در این آزمون شرکت کرده اند که بیشترین شرکت کنندگان متعلق به شهرستانهای زنجان و خدابنده می باشد

گفتنی است، توجه شرکت کنندگان محترم این مرحله از مسابقات تفسیر را به نکات مهم زیر جلب می کنم:

آدرس سایت آزمون : www.Exam.kavano.org است

پیش آزمون ۱۰ مرداد (مرحله فعلی) صرفاً جنبه آموزشی و آشنایی با فرآیند پاسخ دهی به سوالات وتسهیل در شرکت افراد در آزمون را دارد و در نمره نهایی منظور نمی شود. لکن جهت آشنایی هر چه بهتر توصیه می شود همانند آزمون اصلی تلقی شود.

آزمون اصلی در تاریخ ۱۳ مردادماه به صورت تستی چهارگزینه ای بوده و همانند کنکور دارای نمره منفی می باشد لذا در پاسخگویی به سوالات دقت لازم را معمول دارید.

در کل ، آزمون مرحله شهرستانی دارای سوال تشریحی نمی باشد ولی مراحل بعدی حاوی سوالات تشریحی نیز می باشد.

تعداد سوالات آزمون در مرحله شهرستانی ۳۰ سوال می باشد که از منابع اعلام شده در سایت ثبت نام مسابقات طرح گردیده است. (تفسیر سوره نور از تفسیر نمونه)

سوالات مربوط به اهل تشیع و اهل سنت نیز متفاوت می باشد لذا باید شرکت کنندگان عزیز دقت فرمایند اشتباهاً به سوالات گروه دیگر پاسخ ندهند.

نتایج آزمون و تعیین سهمیه هر شهرستان جهت ورود به مرحله استانی، حداکثر ۱۰ روز پس از برگزاری آزمون اصلی از طریق اداره کل استان اعلام خواهد شد.

نام کاربری جهت ورود به سایت کدملی شخص و رمز عبورنیز شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ثبت نام مسابقات می باشد. به همین خاطر هرگونه عدم تطابق و پیام خطای ورود به سایت به عهده شرکت کننده می باشد.

زمان پیش آزمون همانند آزمون اصلی است و ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است و در صورت عبور از یک سوال، امکان بازگشت مجدد به سوال قبلی وجود ندارد لذا تمامی شرکت کنندگان می بایست توجه لازم را به زمان آزمون داشته باشند.

باید توجه داشت که آزمون رأس ساعت تعیین شده شروع می شود و رأس ساعت نیز پایان می یابد لذا لازم است شرکت کنندگان در ساعت اعلام شده آزمون را آغاز نمایند چرا که در صورت تاخیر از ساعت اعلام شده در اتصال به سایت آزمون، میزان زمان باقیمانده از کل فرآیند آزمون از راس ساعت اعلام شده محاسبه می شود نه لحظه اتصال .

با توجه به زمان ۲۵ دقیقه ای این مسابقه مثلا اگر زمان شروع ساعت ۱۷ اعلام شده باشد ، ولی یک نفر در ساعت ۱۷:۱۰ وارد آزمون شود تنها ۱۵ دقیقه زمان برای پاسخ دهی خواهد داشت ، چون ۱۰ دقیقه دیر وارد شده و هر گونه تاخیر در زمان ورود به آزمون ،قابل برگشت نیست.

با توجه به دسته بندی استان ها در زمان های مختلف( ۱۰ صبح- ۱۴ بعدازظهر- ۱۷ بعدازظهر) شرکت کنندگان هر استان صرفاً در بازه زمانی تعریف شده می توانند وارد سایت آزمون شوند و ورود در سایر زمان ها امکانپذیر نمی باشد.

سوالات و پاسخ ها حداکثر ۱۰ روز پس از آزمون اصلی در سایت آزمون بارگذاری خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. ضمن اینکه خبرنگاراران ما پیگیر هستند، لذا شما نیز لطفا جهت تسریع، موضوع را از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیگیری نمایید.

    1. ضمن اینکه خبرنگاراران ما پیگیر هستند، لذا شما نیز لطفا جهت تسریع، موضوع را از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا