پزشکی و سلامت

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران زنجانی  

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران زنجانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ واکسیناسیون واکسیناسیون اصحاب رسانه از امروز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد از ساعت ۱۲ در محل مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر زنجان واقع در خیابان فاتح ،جنب مسجدالنبی و همزمان در شهرستانها شروع شده است.

دکتر محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه، همت بلند،حسن همکاری و همراهی صمیمانه  اصحاب رسانه ، گفت: بر اساس سندملی، دستورالعمل کشوری و هماهنگی های صورت گرفته و دریافت لیست فعالان حوزه رسانه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسیناسیون اصحاب رسانه از روز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد از ساعت ۱۲ در محل مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر زنجان واقع در خیابان فاتح ،جنب مسجدالنبی و همزمان در شهرستانها شروع شده است.

لازم به ذکر است مراکز واکسیناسیون اصحاب فرهیخته رسانه در شهرستانها به شرح ذیل می باشد ؛

خرمدره در پایگاه تجمیع واکسیناسیون ۹ دی

خدابنده در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون مدیریت بحران شهرداری

ابهر در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون مدیریت بحران

گفتنی است،خانه مطبوعات طی اطلاعیه ای که به مدیر رسانه های استان داده بود، اسامی توسط مدیران مسول به خانه مطبوعات ارسال و و لیست تهیه شد.

لازم به ذکر است، در این مرحله خبرنگارانی که توسط مدیران مسوول رسانه های استان اسامی آنان را در اختیار خانه مطبوعات استان قرار گرفته، واکسینه می شوند.

خانه مطبوعات استان زنجان پیشتر اعلام نموده که جاماندگان می توانند با معرفی مدیران رسانه ها به خانه مطبوعات، در نوبت واکسیناسیون قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا